זהירות ציר מבוקע

מתוך עמוד ענן

(הבדלים בין גרסאות)
קפיצה אל: ניווט, חיפוש
(שם:זהירות ציר מבוקע. תיאור:בינואר-פברואר 2010 שטפון יצר בקע ענק במרכז הדרך, כרגע היא מאד קשה למעבר. נכון לאוגוסט 11 הדרך עבירה ללא קושי. יש לנה)
(שם:זהירות ציר מבוקע. תיאור:בינואר-פברואר 2010 שטפון יצר בקע ענק במרכז הדרך, כרגע היא מאד קשה למעבר. נכון לאוגוסט 11 הדרך עבירה ללא קושי. יש לנה)
שורה 13: שורה 13:
אוג' 2012 עביר לחלוטין מצד שמאל של החריץ, עברנו בטיול ללילה, כדאי שיהיה מכוון.יום העצמאות 2013 חרוץ רצוי מכוון.                    ספט׳ 2013 עשינו את הציר בירידה עם פראדו מוגבה. הציר מחורץ מאוד  מה שמכריח להיכנס לשיפועי צד חריפים מאוד. המד הראה כמעט 30 מעלות שיפוע צד! וזה לא שיש דרך או אפשרות אחרת. מי שנכנס מומלץ בזהירות. תמיד אפשר לעלות לרמה מציר אלמוג קליה שם העסק פחות מסוכן. (אדיר לב)  
אוג' 2012 עביר לחלוטין מצד שמאל של החריץ, עברנו בטיול ללילה, כדאי שיהיה מכוון.יום העצמאות 2013 חרוץ רצוי מכוון.                    ספט׳ 2013 עשינו את הציר בירידה עם פראדו מוגבה. הציר מחורץ מאוד  מה שמכריח להיכנס לשיפועי צד חריפים מאוד. המד הראה כמעט 30 מעלות שיפוע צד! וזה לא שיש דרך או אפשרות אחרת. מי שנכנס מומלץ בזהירות. תמיד אפשר לעלות לרמה מציר אלמוג קליה שם העסק פחות מסוכן. (אדיר לב)  
 +
 +
לא מומלץ לגיפים
נכון לינואר 2014 עדיין יש שיפוע צד די קשה בתחילת הקטע מצד ימין (כשעולים). השיפוע נוצר בעקבות חריץ עמוק שנפער שם לאורך השביל. יש לעלות עם הכוונה ולהיצמד לשמאל ככל שניתן. שימו לב, גם לזוג רנגלרים לא היה קל. סרטון קצר שמראה את המעבר: http:/youtu.be/5iQBmCUwUi0
נכון לינואר 2014 עדיין יש שיפוע צד די קשה בתחילת הקטע מצד ימין (כשעולים). השיפוע נוצר בעקבות חריץ עמוק שנפער שם לאורך השביל. יש לעלות עם הכוונה ולהיצמד לשמאל ככל שניתן. שימו לב, גם לזוג רנגלרים לא היה קל. סרטון קצר שמראה את המעבר: http:/youtu.be/5iQBmCUwUi0
שורה 18: שורה 20:
|Accessibility=רכב שטח
|Accessibility=רכב שטח
|PointType=סכנה
|PointType=סכנה
-
|Contributors=עמית הורן, פופשקו, Taylorh, Danipc, Sklein, Gadid, Alev2, Aosherov
+
|Contributors=עמית הורן, פופשקו, Taylorh, Danipc, Sklein, Gadid, Alev2, Aosherov, שלום אלקובי
|csrc=I14
|csrc=I14
-
|LastUpdate=1/5/2015 05:59:05
+
|LastUpdate=4/3/2016 11:19:33
|WinId=634023638877900376
|WinId=634023638877900376
|LongDescription=יום העצמאות 2013 חרוץ רצוי מכוון
|LongDescription=יום העצמאות 2013 חרוץ רצוי מכוון
|ExtLinks=
|ExtLinks=
}}
}}

גרסה מתאריך 11:19, 3 באפריל 2016

316340 10150292139689643 785039642 7711516 196866 n.jpg

   -212 מ'

תקציר

בינואר-פברואר 2010 שטפון יצר בקע ענק במרכז הדרך, כרגע היא מאד קשה למעבר.

נכון לאוגוסט 11 הדרך עבירה ללא קושי. יש לנהוג בריכוז ולא להתקרב לחריצים

נכון לפסח 2012 יש שיפוע צד מסוכן מאוד עם סכנה לנפילה לחריץ עמוק, לא עביר בכלל !!!

אוג' 2012 עביר לחלוטין מצד שמאל של החריץ, עברנו בטיול ללילה, כדאי שיהיה מכוון.יום העצמאות 2013 חרוץ רצוי מכוון. ספט׳ 2013 עשינו את הציר בירידה עם פראדו מוגבה. הציר מחורץ מאוד מה שמכריח להיכנס לשיפועי צד חריפים מאוד. המד הראה כמעט 30 מעלות שיפוע צד! וזה לא שיש דרך או אפשרות אחרת. מי שנכנס מומלץ בזהירות. תמיד אפשר לעלות לרמה מציר אלמוג קליה שם העסק פחות מסוכן. (אדיר לב)

לא מומלץ לגיפים

נכון לינואר 2014 עדיין יש שיפוע צד די קשה בתחילת הקטע מצד ימין (כשעולים). השיפוע נוצר בעקבות חריץ עמוק שנפער שם לאורך השביל. יש לעלות עם הכוונה ולהיצמד לשמאל ככל שניתן. שימו לב, גם לזוג רנגלרים לא היה קל. סרטון קצר שמראה את המעבר: http:/youtu.be/5iQBmCUwUi0

הרחבה

יום העצמאות 2013 חרוץ רצוי מכוון

סיווג: סכנה
נגישות: רכב שטח
מקור:עמית הורן, פופשקו, Taylorh, Danipc, Sklein, Gadid, Alev2, Aosherov, שלום אלקובי
תאריך עדכון: 4/3/2016 11:19:33

קישורים חיצוניים





כלים אישיים
גרסאות שפה
מרחבי שם
פעולות
ניווט
תיבת כלים