ראס תארבה
מתוך עמוד ענן
(הבדלים בין גרסאות)
מ (תיקון נ.צ.) |
|||
| שורה 1: | שורה 1: | ||
{{Point | {{Point | ||
| - | |Lon=35. | + | |Lon=35.3933824348299 |
| - | |Lat=31. | + | |Lat=31.5906253480732 |
|Height=2 | |Height=2 | ||
|MeasuredByGPS=No | |MeasuredByGPS=No | ||
| שורה 14: | שורה 14: | ||
|LastUpdate=09/23/2009 08:43:00 | |LastUpdate=09/23/2009 08:43:00 | ||
|WinId=633892849795700002 | |WinId=633892849795700002 | ||
| - | | | + | |csrc=I14 |
}} | }} | ||
גרסה מתאריך 23:57, 27 בדצמבר 2010
2 מ'
תקציר
במצוקי דרגות בנו הירדנים את משטרת הגבולות השישית בסדרה של משטרות מדבר יהודה ודרום הר חברון, אך בנייתה הופרעה באמצע בשל מלחמת ששת הימים, מה שהותיר לא הרבה מאשר משטח בטון ודרך גמלים, "נקב תארבה", שהירדנים הספיקו לפרוץ את חציה העליון עד לים המלח, ושלאחר המלחמה נפרצה כליל והפכה לכביש המוהיל מכביש 90 למצוקי דרגות.
הרחבה
סיווג: אתר היסטורי
נגישות:
מקור:עמית הורן
תאריך עדכון: 09/23/2009 08:43:00
קישורים חיצוניים