איך מתקינים מפות שנרכשו בקישור?
מתוך עמוד ענן
(2 גרסאות ביניים אינן מוצגות) | |||
שורה 5: | שורה 5: | ||
כאשר המייל זהה, המפות אמורות להתחיל לרדת באופן אוטומטי. | כאשר המייל זהה, המפות אמורות להתחיל לרדת באופן אוטומטי. | ||
+ | |||
+ | לא זוכרים את שם המשתמש שלכם? ניתן לשחזר אותו [https://amudanan.co.il/services/recoverPassword.php בקישור], או להירשם מחדש לאפליקציה. | ||
+ | |||
+ | רוצים לשנות את המייל בשם משתמש קיים? ניתן לעשות זאת [https://amudanan.co.il/w/מיוחד:העדפות כאן]. שימו לב שלאחר מכן יש צורך להסיר את האפליקציה ולהתקין אותה מחדש. | ||
גרסה אחרונה מתאריך 12:07, 13 באפריל 2018
תודה שרכשתם מפות סימון שבילים ו/או מפות שביל נט לעמוד ענן.
על מנת להתקין במכשיר מפות שנרכשו בקישור (דרך icount), יש צורך לוודא שהמייל שהכנסתם בזמן הרכישה זהה למייל בעמוד ענן.
כאשר המייל זהה, המפות אמורות להתחיל לרדת באופן אוטומטי.
לא זוכרים את שם המשתמש שלכם? ניתן לשחזר אותו בקישור, או להירשם מחדש לאפליקציה.
רוצים לשנות את המייל בשם משתמש קיים? ניתן לעשות זאת כאן. שימו לב שלאחר מכן יש צורך להסיר את האפליקציה ולהתקין אותה מחדש.
עמוד ענן לאנדרואיד
בעמוד ענן לאנדרואיד, המייל מופיע בהגדרות האפליקציה:
במידה וכתובת המייל אינה זהה יש למחוק את האפליקציה ולהתקין אותה מחדש, או למחוק את כל ההגדרות באפליקציה.
לפעמים מחיקת האפליקציה והתקנתה מחדש לא מוחקת את כל ההגדרות, ויש למחוק אותן בשיטה הבאה:
עמוד ענן ל-iOS
על מנת למצוא את המייל יש לבדוק בתפריט. אם המייל לא נכון, יש למחוק את האפליקציה ולהתקין אותה מחדש, ואז להירשם במייל הנכון.