מעלה מרזבה
מתוך עמוד ענן
מאיר וענונו (שיחה | תרומות) (שם:מעלה מרזבה. תיאור:לא מומלץ לטיפוס כלל, מעלה מרזבה הינו מעלה קשה מאוד בתחילת המעלה יש דרדרת של אבנים ומומלץ לישר את הקרקע לפני העליה סכנת) |
(שם:מעלה מרזבה. תיאור:לא מומלץ לטיפוס כלל, מעלה מרזבה הינו מעלה קשה מאוד בתחילת המעלה יש דרדרת של אבנים ומומלץ לישר את הקרקע לפני העליה סכנת) |
||
שורה 9: | שורה 9: | ||
נכון לאוקטובר 2016 - יש אפשרות לעליה מימין לרכבים מוגבהים - מדרגה ואחריה עליית סלע תלולה ללא שיפוע צד אך עם קושי לחזור חזרה במידה ולא מצליחים לעלות! | נכון לאוקטובר 2016 - יש אפשרות לעליה מימין לרכבים מוגבהים - מדרגה ואחריה עליית סלע תלולה ללא שיפוע צד אך עם קושי לחזור חזרה במידה ולא מצליחים לעלות! | ||
2/2019 עם עבודת מע"צ נכונה ירדנו יחסית בקלות (פג'רו וג'ימיני) | 2/2019 עם עבודת מע"צ נכונה ירדנו יחסית בקלות (פג'רו וג'ימיני) | ||
+ | 15/05/20 נעשתה עבודת מע"צ רצינית כך שהירידה פחות קשה ומה שחשוב, פחות מסוכת | ||
|images=DSC01960.JPG,מרזבה עלייה באופנוע.JPG, מרזבה ירידה באופנוע. | |images=DSC01960.JPG,מרזבה עלייה באופנוע.JPG, מרזבה ירידה באופנוע. | ||
|Accessibility= | |Accessibility= | ||
|PointType=סכנה | |PointType=סכנה | ||
- | |Contributors=פיני פאר, Gbg, אוחגוד, Rapala, מיכהרוז, Benzeev7, מ..., Bigboss68, Kobi61, שמעון ויצמן, נוח חדד, שאולשל, דודי יפרח ראסטה, חובי, רותם סופה, אבי אליהו כהן, Dannyz, מאיר וענונו | + | |Contributors=פיני פאר, Gbg, אוחגוד, Rapala, מיכהרוז, Benzeev7, מ..., Bigboss68, Kobi61, שמעון ויצמן, נוח חדד, שאולשל, דודי יפרח ראסטה, חובי, רותם סופה, אבי אליהו כהן, Dannyz, מאיר וענונו, איאד עאמר |
|csrc=I14 | |csrc=I14 | ||
- | |LastUpdate= | + | |LastUpdate=5/16/2020 05:15:49 |
|WinId=633716232048957472 | |WinId=633716232048957472 | ||
|LongDescription=לאופנועים הירידה והעליה קלים מאד יחסית אם בוחרים את הנתיב הנכון בצמוד לקיר או דרך הערוץ עצמו. | |LongDescription=לאופנועים הירידה והעליה קלים מאד יחסית אם בוחרים את הנתיב הנכון בצמוד לקיר או דרך הערוץ עצמו. | ||
|ExtLinks= | |ExtLinks= | ||
}} | }} |
גרסה מתאריך 05:15, 16 במאי 2020
תקציר
לא מומלץ לטיפוס כלל, מעלה מרזבה הינו מעלה קשה מאוד בתחילת המעלה יש דרדרת של אבנים ומומלץ לישר את הקרקע לפני העליה סכנת שיפוע צד מפחידה. כיום לא ניתן לעלות ללא נעילת דיפרנציאל אחורי. זהו מעלה מסוכן! גם הירידה מסוכנת ונדרשת מיומנות גבוהה מהנהג. ידוע אף על יונדאי טוסון שירד את המדרגה - נהג מיומן במיוחד, מספרים על איזהשהוא אבי - טייל עם ג'יפ טריפ.
נכון לאוקטובר 2016 - יש אפשרות לעליה מימין לרכבים מוגבהים - מדרגה ואחריה עליית סלע תלולה ללא שיפוע צד אך עם קושי לחזור חזרה במידה ולא מצליחים לעלות!
2/2019 עם עבודת מע"צ נכונה ירדנו יחסית בקלות (פג'רו וג'ימיני)
15/05/20 נעשתה עבודת מע"צ רצינית כך שהירידה פחות קשה ומה שחשוב, פחות מסוכת
הרחבה
לאופנועים הירידה והעליה קלים מאד יחסית אם בוחרים את הנתיב הנכון בצמוד לקיר או דרך הערוץ עצמו.
סיווג: סכנה
נגישות:
מקור:פיני פאר, Gbg, אוחגוד, Rapala, מיכהרוז, Benzeev7, מ..., Bigboss68, Kobi61, שמעון ויצמן, נוח חדד, שאולשל, דודי יפרח ראסטה, חובי, רותם סופה, אבי אליהו כהן, Dannyz, מאיר וענונו, איאד עאמרwarning.pngייצוג המחרוזת פיני פאר, Gbg, אוחגוד, Rapala, מיכהרוז, Be <span class="smwwarning">[…]</span> אליהו כהן, Dannyz, מאיר וענונו, איאד עאמר ארוך מדי.
תאריך עדכון: 5/16/2020 05:15:49
קישורים חיצוניים