תחנת רכבת ירושלים-בנייני-האומה
מתוך עמוד ענן
(הבדלים בין גרסאות)
שורה 5: | שורה 5: | ||
|MeasuredByGPS=No | |MeasuredByGPS=No | ||
|Name=תחנת רכבת ירושלים-בנייני-האומה | |Name=תחנת רכבת ירושלים-בנייני-האומה | ||
- | |Description=כאן נבנית תחנת הרכבת המרכזית של ירושלים. | + | |Description=כאן נבנית תחנת הרכבת המרכזית של ירושלים. הנסיעה מתחנה זו דרך נתב"ג לתל-אביב אמורה להימשך חצי שעה בלבד. הקטע של המסילה מת"א לצומת דניאל כבר פתוח לתנועת הרכבות ועוברות דרכו הרכבות למודיעין. הקטע מצומת דניאל לירושלים העובר דרך המנהרה הארוכה ביותר במזרח התוכון (שהמכרז לכרייתה אמור להסתיים בסוף קייץ 2009) ודרך הגשר הארוך ביותר במזרח התיכון שהוקם בעמק האיילון (רואים טוב את הגשר מכביש 1 ואפשר לראותו גם מכביש 443 באיזור בית חורון). תחנת בנייני-האומה מוקמת בעומק של 80 מטר מתחת לפני הקרקע. הרכבות ייכנסו לתחנה דרך מנהרה באיזור מי-נפתוח. זמן משוער לפתיחת התחנה: שנת 2014. |
|LongDescription= | |LongDescription= | ||
|Accessibility= | |Accessibility= | ||
שורה 12: | שורה 12: | ||
|ExtLinks= | |ExtLinks= | ||
|Contributors=דתי | |Contributors=דתי | ||
- | |LastUpdate=06/10/2009 02: | + | |LastUpdate=06/10/2009 02:43:12 |
|WinId=633802345496400253 | |WinId=633802345496400253 | ||
|Csrc= | |Csrc= | ||
}} | }} |
גרסה מתאריך 02:43, 10 ביוני 2009
תקציר
כאן נבנית תחנת הרכבת המרכזית של ירושלים. הנסיעה מתחנה זו דרך נתב"ג לתל-אביב אמורה להימשך חצי שעה בלבד. הקטע של המסילה מת"א לצומת דניאל כבר פתוח לתנועת הרכבות ועוברות דרכו הרכבות למודיעין. הקטע מצומת דניאל לירושלים העובר דרך המנהרה הארוכה ביותר במזרח התוכון (שהמכרז לכרייתה אמור להסתיים בסוף קייץ 2009) ודרך הגשר הארוך ביותר במזרח התיכון שהוקם בעמק האיילון (רואים טוב את הגשר מכביש 1 ואפשר לראותו גם מכביש 443 באיזור בית חורון). תחנת בנייני-האומה מוקמת בעומק של 80 מטר מתחת לפני הקרקע. הרכבות ייכנסו לתחנה דרך מנהרה באיזור מי-נפתוח. זמן משוער לפתיחת התחנה: שנת 2014.
הרחבה
סיווג: אחר
נגישות:
מקור:דתי
תאריך עדכון: 06/10/2009 02:43:12
קישורים חיצוניים