מעבר רכבת
מתוך עמוד ענן
(הבדלים בין גרסאות)
מ (תיקון נ.צ.) |
|||
| שורה 1: | שורה 1: | ||
{{Point | {{Point | ||
| - | |Lon=34. | + | |Lon=34.9139077396081 |
| - | |Lat=32. | + | |Lat=32.1108931379659 |
| - | |Height= | + | |Height=26 |
|MeasuredByGPS=No | |MeasuredByGPS=No | ||
|Name=מעבר רכבת | |Name=מעבר רכבת | ||
| שורה 16: | שורה 16: | ||
|LastUpdate=03/07/2010 12:14:02 | |LastUpdate=03/07/2010 12:14:02 | ||
|WinId=634035104427100005 | |WinId=634035104427100005 | ||
| - | | | + | |csrc=I14 |
}} | }} | ||
גרסה מתאריך 22:43, 27 בדצמבר 2010
26 מ'
תקציר
מעבר מסודר מתחת למסילת הרכבת.
זהירות בימי הגשם הוא בוצי/מוצף.
הרחבה
סיווג: בעית בטיחות
נגישות:
מקור:אלון אלון
תאריך עדכון: 03/07/2010 12:14:02
קישורים חיצוניים