מעלה " אבנר" הצפוני. מומלץ בחום להוריד אוויר ל18 כי הזווית והדרדרת הם שילוב קטלני
מתוך עמוד ענן
Leornevo11 (שיחה | תרומות) (שם:מעלה " אבנר" הצפוני. מומלץ בחום להוריד אוויר ל18 כי הזווית והדרדרת הם שילוב קטלני. תיאור:התמונה הראשונה המצורפת אינה שייכת למקום. האחרונ) |
Leornevo11 (שיחה | תרומות) מ |
||
שורה 24: | שורה 24: | ||
עבירות : קשה !! | עבירות : קשה !! | ||
+ | |LongDescription=ביקרנו במקום בתאריך 09/03/2013. | ||
+ | מעלה מעניין עם דרדרת בינונית. | ||
+ | כל הרכבים עלו אותה ללא הרבה בעיות. | ||
+ | צריך הילוך כח אבל לא נזקקתי לנעילות. | ||
+ | התאריך 21 ליולי 2016 הדרדרת נחמדה ודרשה עורדת אוויר ל18 ,, בלי זה האיסוזו לא עלה (צמיגי יוקהמה 50:50) | ||
|images=תמונה 146.jpg,IMG 8131 (Large).jpg,Iמעלה אבנר צפוני 2013.JPG,DSC04087 (Large).JPG,,2016.07.22-144355.097.android.jpg | |images=תמונה 146.jpg,IMG 8131 (Large).jpg,Iמעלה אבנר צפוני 2013.JPG,DSC04087 (Large).JPG,,2016.07.22-144355.097.android.jpg | ||
|Accessibility=רכב שטח | |Accessibility=רכב שטח | ||
שורה 31: | שורה 36: | ||
|LastUpdate=7/22/2016 12:29:18 | |LastUpdate=7/22/2016 12:29:18 | ||
|WinId=633601883545192561 | |WinId=633601883545192561 | ||
- | |||
- | |||
- | |||
- | |||
|ExtLinks= | |ExtLinks= | ||
}} | }} |
גרסה מתאריך 08:23, 24 ביולי 2016
תקציר
התמונה הראשונה המצורפת אינה שייכת למקום. האחרונה נותנת פרספקטיבה על המעלה. ציר תלול ביותר ובו דרדרת קשה וסלעים .
הקושי הוא בחצי הראשון של המעלה מבחינת דרדרת .
הציר מתחיל בטיפוס לחרבת נר
גולש ממנה מטה ומטפס לכוון
הרכס בעליה אכזרית במיוחד .
יש להוציא אויר מהצמיגים ולהעזר בנעילות .
לרכבים משופרים בלבד !! לידיעה - בחודש 7/2011 ביקרתי במקום עם קבוצה.המעלה מחולק ל-2, עד החר'בה ומהחרב'ה.בחלק הראשון רק רכב רנגלר נעול כפול הצליח לכבוש את העלייה, שאר הרכבים, כולם עם הילוך כח ונעילה התקשו מאוד עד שרחמיהם על הרכב והצמיגים גבר על הרצון לכבוש...עלייה מאוד קשה בשל הדרדרת והסלעים בגודל בינוני שמאוד מקשים. החלק השני קשה שבעתיים, היינו מהחרב'ה עד השביל השחור המוביל לאנטנה(בין השאר) הרנגלר התקשה מאוד, נעילות כפולות לא הועילו ולבסוף החליט לנתק את הנעילה הקדמית ולחץ על הגז שהשמיים רעדו ורק אז הצליח וזה אחרי הורדת אוויר ל- 15. קחו בחשבון עלייה מאוד קשה!!(אין סיכון מבחינת שפ"צ)-וייזל
עבירות : קשה !!
הרחבה
ביקרנו במקום בתאריך 09/03/2013.
מעלה מעניין עם דרדרת בינונית.
כל הרכבים עלו אותה ללא הרבה בעיות.
צריך הילוך כח אבל לא נזקקתי לנעילות.
התאריך 21 ליולי 2016 הדרדרת נחמדה ודרשה עורדת אוויר ל18 ,, בלי זה האיסוזו לא עלה (צמיגי יוקהמה 50:50)
סיווג: הר
נגישות: רכב שטח
מקור:Taylorh, Vaizel, Dvl eyes, Dtichon, מוטי רוביקון, Leornevo11
תאריך עדכון: 7/22/2016 12:29:18
קישורים חיצוניים