הסרפנטינות
מתוך עמוד ענן
(הבדלים בין גרסאות)
יגאל המתגלגל (שיחה | תרומות) |
מ (תיקון נ.צ.) |
||
שורה 1: | שורה 1: | ||
{{Point | {{Point | ||
- | |Lon=34. | + | |Lon=34.9927251503612 |
- | |Lat=31. | + | |Lat=31.8075771584837 |
- | |Height= | + | |Height=330 |
|MeasuredByGPS=No | |MeasuredByGPS=No | ||
|Name=הסרפנטינות | |Name=הסרפנטינות | ||
שורה 16: | שורה 16: | ||
|LastUpdate=11/22/2009 03:42:14 | |LastUpdate=11/22/2009 03:42:14 | ||
|WinId=633812556903900010 | |WinId=633812556903900010 | ||
- | | | + | |csrc=I14 |
}} | }} |
גרסה מתאריך 02:07, 28 בדצמבר 2010
תקציר
המענה ההנדסי לבעיית המדרונות התלולים ושקיעת הרכבים בדרך בורמה.
עמית הורן: הסרפנטינות היו הקטע התלול של דרך בורמה, והסיפור המעניין בכך הוא שעם תחילת ההפוגה הראשונה בעת שבשעה עשר בבוקר אנשי האו"ם היו צריכים לאשר שהדרך בידינו ועבירה לכל אורכה, משום שהדרך עוד לא הייתה סלולה טוב, שלח צה"ל שיירת משאיות בירידה של הסרפנטינות, ואף שהן כמעט התהפכו בסיבובים הבלתי סלולים לגמרי, ואף שלא ראו אף רכב עולה את הסרפנטינות, קיבלו זאת אנשי האו"ם ואישרו לנו להחזיק בדרך.
הרחבה
סיווג: אתר קרבות
נגישות:
מקור:GIL, יגאל המתגלגל
תאריך עדכון: 11/22/2009 03:42:14
קישורים חיצוניים