תחנת רכבת בית שאן

מתוך עמוד ענן

(הבדלים בין גרסאות)
קפיצה אל: ניווט, חיפוש
(שם:תחנת רכבת בית שאן. תיאור:תחנת רכבת העמק שחדלה להתקיים בשנת 1948. המקום חרב ומוזנח. במהלך שנת 2010 בוצעו במקום חפירות ארכיאולוגיות מקדימות כ)
(שם:תחנת רכבת בית שאן. תיאור:תחנת רכבת העמק שחדלה להתקיים בשנת 1948. המקום חרב ומוזנח. במהלך שנת 2010 בוצעו במקום חפירות ארכיאולוגיות מקדימות כ)
שורה 9: שורה 9:
מגדלי המים שימשו למילוי והשלמת המים (make-up) במיכלי קטרי-הקיטור. לרוב היה גם תנור בנקודת ההזנה שחימם את המים וכך "חסך" לקטרים אנרגיה וזמן חימום של המים לצורך הפיכתם לקיטור.
מגדלי המים שימשו למילוי והשלמת המים (make-up) במיכלי קטרי-הקיטור. לרוב היה גם תנור בנקודת ההזנה שחימם את המים וכך "חסך" לקטרים אנרגיה וזמן חימום של המים לצורך הפיכתם לקיטור.
3.2015 - חלק מהמבנים הישנים שוקמו. מעט מערבה נבנית תחנת הרכבת החדשה שתשמש את מסילת העמק ההולכת ונסללת.
3.2015 - חלק מהמבנים הישנים שוקמו. מעט מערבה נבנית תחנת הרכבת החדשה שתשמש את מסילת העמק ההולכת ונסללת.
-
|images=Tacanat rakevet1.jpg,IMAG1514.jpg,IMAG1513.jpg,IMAG1502.jpg,2021-05-07T07_30_57.216358137692.jpg
+
|images=Tacanat rakevet1.jpg,IMAG1514.jpg,IMAG1513.jpg,IMAG1502.jpg,2021-05-07T07_30_57.216358137692.jpg,2021-05-07T07_37_45.571176435495.jpg
|Accessibility=הכל
|Accessibility=הכל
|PointType=אתר היסטורי
|PointType=אתר היסטורי
|Contributors=אורי וול, Shulti, Golanga, שי גרי
|Contributors=אורי וול, Shulti, Golanga, שי גרי
|csrc=mobile
|csrc=mobile
-
|LastUpdate=5/7/2021 04:31:32
+
|LastUpdate=5/7/2021 04:38:10
|WinId=634328298556805263
|WinId=634328298556805263
|LongDescription=ראו גם http://nabataea.net/bisan.html
|LongDescription=ראו גם http://nabataea.net/bisan.html
|ExtLinks=http://nabataea.net/bisan.html
|ExtLinks=http://nabataea.net/bisan.html
}}
}}

גרסה מתאריך 04:38, 7 במאי 2021

Tacanat rakevet1.jpg

   -122 מ'

תקציר

תחנת רכבת העמק שחדלה להתקיים בשנת 1948. המקום חרב ומוזנח. במהלך שנת 2010 בוצעו במקום חפירות ארכיאולוגיות מקדימות כחלק מהקמת תחנת רכבת חדשה שתשמש את בית שאן והאזור. התחנה תהיה התחנה הסופית בקו חיפה-בית שאן החדש

מגדלי המים שימשו למילוי והשלמת המים (make-up) במיכלי קטרי-הקיטור. לרוב היה גם תנור בנקודת ההזנה שחימם את המים וכך "חסך" לקטרים אנרגיה וזמן חימום של המים לצורך הפיכתם לקיטור. 3.2015 - חלק מהמבנים הישנים שוקמו. מעט מערבה נבנית תחנת הרכבת החדשה שתשמש את מסילת העמק ההולכת ונסללת.

הרחבה

ראו גם http://nabataea.net/bisan.html

סיווג: אתר היסטורי
נגישות: הכל
מקור:אורי וול, Shulti, Golanga, שי גרי
תאריך עדכון: 5/7/2021 04:38:10

קישורים חיצוניים

http://nabataea.net/bisan.html IMAG1514.jpgIMAG1513.jpgIMAG1502.jpg2021-05-07T07 30 57.216358137692.jpg2021-05-07T07 37 45.571176435495.jpg



כלים אישיים
גרסאות שפה
מרחבי שם
פעולות
ניווט
תיבת כלים