זהירות ציר מבוקע
מתוך עמוד ענן
(שם:זהירות ציר מבוקע. תיאור:ב4 לנובמבר 2020 עביר לחלוטין 14/2/18 עברתי במקום בלי שום בעיה עם איסוזו דימקס. הציר מבוקע קצת אבל עביר בלי שום חשש לש) |
|||
שורה 3: | שורה 3: | ||
|Lat=31.7831396046 | |Lat=31.7831396046 | ||
|Height=-212 | |Height=-212 | ||
- | |MeasuredByGPS= | + | |MeasuredByGPS=Yes |
|Name=זהירות ציר מבוקע | |Name=זהירות ציר מבוקע | ||
|Description=ב4 לנובמבר 2020 עביר לחלוטין | |Description=ב4 לנובמבר 2020 עביר לחלוטין | ||
שורה 21: | שורה 21: | ||
נכון לינואר 2014 עדיין יש שיפוע צד די קשה בתחילת הקטע מצד ימין (כשעולים). השיפוע נוצר בעקבות חריץ עמוק שנפער שם לאורך השביל. יש לעלות עם הכוונה ולהיצמד לשמאל ככל שניתן. שימו לב, גם לזוג רנגלרים לא היה קל. סרטון קצר שמראה את המעבר: http:/youtu.be/5iQBmCUwUi0 | נכון לינואר 2014 עדיין יש שיפוע צד די קשה בתחילת הקטע מצד ימין (כשעולים). השיפוע נוצר בעקבות חריץ עמוק שנפער שם לאורך השביל. יש לעלות עם הכוונה ולהיצמד לשמאל ככל שניתן. שימו לב, גם לזוג רנגלרים לא היה קל. סרטון קצר שמראה את המעבר: http:/youtu.be/5iQBmCUwUi0 | ||
- | + | |images=316340 10150292139689643 785039642 7711516 196866 n.jpg,2022-11-09T13_10_17.699238312827.jpg | |
- | |images=316340 10150292139689643 785039642 7711516 196866 n.jpg | + | |
|Accessibility=רכב שטח | |Accessibility=רכב שטח | ||
|PointType=סכנה | |PointType=סכנה | ||
- | |Contributors=עמית הורן, פופשקו, Taylorh, Danipc, Sklein, Gadid, Alev2, Aosherov, שלום אלקובי, דקל דקל, Erda, פבל פ. | + | |Contributors=עמית הורן, פופשקו, Taylorh, Danipc, Sklein, Gadid, Alev2, Aosherov, שלום אלקובי, דקל דקל, Erda, פבל פ., Rotnof |
|csrc=mobile | |csrc=mobile | ||
- | |LastUpdate=11/ | + | |LastUpdate=11/21/2022 21:27:17 |
|WinId=634023638877900376 | |WinId=634023638877900376 | ||
+ | |LongDescription=יום העצמאות 2013 חרוץ רצוי מכוון | ||
|ExtLinks= | |ExtLinks= | ||
}} | }} |
גרסה מתאריך 21:27, 21 בנובמבר 2022
תקציר
ב4 לנובמבר 2020 עביר לחלוטין
14/2/18 עברתי במקום בלי שום בעיה עם איסוזו דימקס. הציר מבוקע קצת אבל עביר בלי שום חשש לשיפועי צד חריגים.
בינואר-פברואר 2010 שטפון יצר בקע ענק במרכז הדרך, כרגע היא מאד קשה למעבר.
נכון לאוגוסט 11 הדרך עבירה ללא קושי. יש לנהוג בריכוז ולא להתקרב לחריצים
נכון לפסח 2012 יש שיפוע צד מסוכן מאוד עם סכנה לנפילה לחריץ עמוק, לא עביר בכלל !!!
אוג' 2012 עביר לחלוטין מצד שמאל של החריץ, עברנו בטיול ללילה, כדאי שיהיה מכוון.יום העצמאות 2013 חרוץ רצוי מכוון. ספט׳ 2013 עשינו את הציר בירידה עם פראדו מוגבה. הציר מחורץ מאוד מה שמכריח להיכנס לשיפועי צד חריפים מאוד. המד הראה כמעט 30 מעלות שיפוע צד! וזה לא שיש דרך או אפשרות אחרת. מי שנכנס מומלץ בזהירות. תמיד אפשר לעלות לרמה מציר אלמוג קליה שם העסק פחות מסוכן. (אדיר לב)
לא מומלץ לגיפים
נכון לינואר 2014 עדיין יש שיפוע צד די קשה בתחילת הקטע מצד ימין (כשעולים). השיפוע נוצר בעקבות חריץ עמוק שנפער שם לאורך השביל. יש לעלות עם הכוונה ולהיצמד לשמאל ככל שניתן. שימו לב, גם לזוג רנגלרים לא היה קל. סרטון קצר שמראה את המעבר: http:/youtu.be/5iQBmCUwUi0
הרחבה
יום העצמאות 2013 חרוץ רצוי מכוון
סיווג: סכנה
נגישות: רכב שטח
מקור:עמית הורן, פופשקו, Taylorh, Danipc, Sklein, Gadid, Alev2, Aosherov, שלום אלקובי, דקל דקל, Erda, פבל פ., Rotnof
תאריך עדכון: 11/21/2022 21:27:17
קישורים חיצוניים