איך מתקינים מפות שנרכשו בקישור?
מתוך עמוד ענן
תודה שרכשתם מפות סימון שבילים ו/או מפות שביל נט לעמוד ענן.
על מנת להתקין במכשיר מפות שנרכשו בקישור (דרך icount), יש צורך לוודא שהמייל שהכנסתם בזמן הרכישה זהה למייל בעמוד ענן.
עמוד ענן לאנדרואיד
בעמוד ענן לאנדרואיד, המייל מופיע בהגדרות האפליקציה:
במידה וכתובת המייל אינה זהה יש למחוק את האפליקציה ולהתקין אותה מחדש, או למחוק את כל ההגדרות באפליקציה.
לפעמים מחיקת האפליקציה והתקנתה מחדש לא מוחקת את כל ההגדרות, ויש למחוק אותן בשיטה הבאה:
עמוד ענן ל-iOS
על מנת למצוא את המייל יש לבדוק בתפריט. אם המייל לא נכון, יש למחוק את האפליקציה ולהתקין אותה מחדש, ואז להירשם במייל הנכון.